tiistai 20. elokuuta 2013

Sama tyttö uusi blogi !

Hips!

Mulla meni aivot ja järki - päätin tehdä kokonaan uuden blogin niin onnistuneesti sekoitin mun vanhan blogin ://

Alotetaanpa siis tää bloggaus täysin uudestaan ! :) Olen siis 17- vuotias maalaistyttö Porin kupeesta, käyn Porissa lukiota ja tällä hetkellä tulevaisuudessa haluaisin toimia kosmetiikka- taikka liikunta-alalla.
Sen näkee sitten myöhemmin mitä tästä mimmistä oikein tulee :D
Minä




Kova treeni :D

Suuri fanitus Johnny Depp ja huumori <3




Harrastuksiini kuuluu golf, lenkkeily, salilla treenaus sekä shoppailu :) Toisinaan matkaan myös rauhottumaan joogaan :)

Asun kotona yhdessä vanhempieni ja pikkuveljeni kanssa lisäksi meillä on englanninbulldoggi "Esko", joka täyttää pian 5 kk :) Muutama hevonenkin löytyy jotka tosin asuvat ympäri Suomea, rakkaimpana kuitenkin Amerikan lämminveriravuri "Kottarainen" joka on 3-vanha ja asuu Porin raviradalla :)
Myös poikaystäväni Timo on jo osana perhettä :) Olemme seurustelleet lauantaina puoli vuotta :)
Minä ja poikaystäväni Timo 

Elämässäni suuri merkitys on myös ystävillä! :) Tärkeimpinä ja parhaimpina takuulla Satu, Essi, Jenina, Jenni, Julia, Nelli, Elli, Ninni ja Miliza. Essin, Jennin ja Jeninan tunnen jo kouluajoilta ja yhdeksännellä luokalla meistä tuli teami heistä takuulla lisää myöhemmin :) Nelli, Elli, Ninni, Julia ja Miliza ovat lukion myötä tulleita kavereita ja näin ollen läsnä aripäiväisessä elämässä :) Satu taas on heppa touhuista messiin tullut, Satu on jo enemmänkin sisko jonka kanssa ilot ja surut on hyvä jakaa ja toisinaan taas tuuletella ilmaa huutamalla ja kiukuttelemalla :)

Oik. Jenni, Jenina, Minä ja Essi
Porispere 2013
Kuvassa oik. Essi, Elli, Nelli, Minä ja Ninni
Ylexpop 2013

Bloggaus virallisesti aloitettu :) 
Nyt unta piippuun <3
Nenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti