torstai 29. elokuuta 2013

Syksy tekee tuloaan

Hips!

Viikko alkaa kääntyä taas sille kivemmalle puoliskolle ja mä päätin alkaa pärskimään ja niiskuttamaan oikeen olan takaa... No huomenna sitä vois palata koulun penkille ja lähteä siitä samaan vetoon viikonlopun viettoon. Luvassahan on viikonloppuna venetsialaiset, lauantaina meillä on ainakin jotain tyttö touhua ja perjantaina taisin luvata lähteä elokuviin Timon kanssa :)

Viikonloppuna saatte varmaankin mun lempi asu postauksen ja Perjantaina olis myös tarkotus mennä äipän kanssa kaupungille, josko jotain kivaa löytyis :) Tukkakin olis tarkoutus värjätä viikonlopun aikana.

Tänään oon siis hengaillut Eskon kanssa kotona, melko rankkaa kun pennulla on koko ajan meno päällä. Koulu juttujakin piti tehdä, mutta pikku koira piti huolen ettei suunnitelma toteudu !

Tiistaina olin Essin ja Jeninan kanssa kuvaus retkellä läheisessä pelto/metsä sydeemissä. Ilma oli hieno ja saatiin paljon kivoja kuvia. Uusi kamera ei kuiteenkaan olis pahitteeksi.

Essin ja mun pituusero on aina ollut huomattava


Yleensä mun kuvat on kaikki samanlaisia tää kuitenkin hyppäs silmään



Nyt illan vuorossa taitaa olla hiukan huomisia koulu valmisteluja ja vaatekaappini taidan järjestää, sillä kylmemmät keli tulee taas :)
Hauskaa syksyä teille kaikille !

Kommentoikaa ihmeessä ja ehdottakaa toivepostauksia :)

Neenu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti