tiistai 17. syyskuuta 2013

Kerran usko lapsuuden ...

Kuva weheartit.com




Oon tässä viime aikoina vasta alkanut miettimään miten nopeesti aika todella kuluu... Puoli vuotta ja mun pitäs olla aikuinen, tai ainakin papereissa oon aikuinen... Mihin se aika meni, kun leikittiin barbeilla tai odotettiin että päästää yläasteelle isojen tyttöjen ja poikien kanssa? Nyt ongelmat ovat jätti suuria ja kaipaa sitä tunnetta kun kaikki oli vielä helppoa! Koe viikko puskee päälle ensi viikolla ja koulu juttuja on ihan hurjasti, Timo alkaa valmistautumaan Inttiin ja mun pitäs alkaa miettiä mitä todella haluan isona tehdä?
Dubai 2009

Inna ja minä 2010

Minä ja Aapo 2007



No viime aikoina oon kuitenkin tsempannut kouluun ja koittanut vähentää kaikkea, muuta. Sunnuntaina käytiin tyttöjen kanssa katsomassa The Millers, elokuva joka oli ihan mahtava, kun ottaa huomioon että se oli komedia :D Lauantai menikin Timon ja Eskon kanssa, sekä lähinnä fiilistellessä :) Perjantai-iltana tein illallisen mulle ja Timolle, on hauskaa ja kivaa istua hetki rauhassa ihan kaksin ja SYÖDÄ:D

Loppu viikko menee koulujutuissa ja salilla :) Eilen ostin myös ihanan uuden tunikan kuvia näätte varmaan lauantaina :)

Hauskaa viikkoa kaikille teille <3
www.weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti