lauantai 7. syyskuuta 2013

Shopping

                         HEISSAN!
Tänään sain aikaseksi ottaa kuvat mun uusista vaatteista ja sain ne jopa koneella, mun koneen muokkausohjelma kuitenkin kaatu joten kuvat on nyt täysin muokkaamattomia :)

Käytiin tänään Timon kanssa Ikeassa, Ideaparkissa ja verkkokauppa.com:issa :) Mukaan tarttu kaikkea kivaa ja Ikean ostokset näätte vasta kun ne on mun huoneessaa oikeilla omilla paikoillaan ja tää huonekin on edustus kelpoinen :)
Eilen en tehnyt juurikaan mitään, kouluviikko oli raskas ja oon nytkin hiukan nuhanenä ja päätä jomottaa!

Oriflame tilaukset teen huomenna ja oon ihan innoissani kun oon saanut asiakkaita ja saan tehdä "töitä" kauneuden parissa :) Ens viikolla teenkin päivitystä mun BB-voiteesta jota oon käyttänyt kohta kaks viikkoa :) Samaan postaukseen mahtuu varmaan myös hiusmaski joka sekin vihittiin käyttöön tossa muutama viikko sitten :)

Lisäks sain äitini ylipuhuttua ja tarkotus olis lähteä I love me - messuille Helsinkiin tossa lokakuussa :) Katsotaan miten käy ! Nyt kuitenkin niitä pitkin viikkoa tehtyjä ostoksia ja kuvia meidän tämän päivän reissusta :)

Lisää kuvateksti

Luotto kuski <3




Neule: H&M 19,95€

Neule: Kapphall 24,95€

Huppari: Intersport 59,90€

Poncho: Seppälä 12,95€

Toppi : Seppällä 8€

Pipo: H&M 7,90€

 
Nyt vuorossa huoneen siivousta ja kunnon unet, kullan kainalossa! Ihanaa <3

Neenu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti