tiistai 24. syyskuuta 2013

Jos mä oon oikee...

Heipat täältä sängyn pohjalta!

Koeviikko siis alkaa torstaina ja mä oon kuumeessa, melko hyvät fiilikset lukea kokeisiin :P No eipä ainakaan oo muuta menoa :) Aamulla olin tekemässä enkun esseen koululla ja tulin samantien kotiin :) Mitä nyt Fannyn kanssa käytiin tosi nopeesti Solossa kahvilla !

Viikonloppu meni Timon siskon synttärien merkeissä ja hirmusesti tuli popsittua kakkua ja muita herkkuja ! :) Mun kun piti lakkoilla :P Oon ihan intoa piukassa Oriflame jutuista ja ootan jo niin kovasti joulun kuvastoa, lisäks haluisin hirmuisesti saada tiimin kasaan tai ainakin porukkaa mukaan tekemään hauskaa oriflame työtä :) Jos siis kiinnostaa niin ota yhteyttä ihmeessä, saat hyviä alennuksia, ilmaistuotteita ja tehdä töitä kun huvittaa etkä voi hävitä :)

Viikonloppuna aattelin tehdä sen oriflame hiusnaamio postauksen ja kenties keksin jotain muutakin :) Nyt kuitenkin takas koulukirjojen pariin jospa saisin tuon hurtanki rauhottumaan :)


Lauantai-illan asua! Nahkatakki veromoda, tunika- Cubus, Kengät- andiaamo, Laukku- Stockman

Perjantai-ilta meni Sadu ja Essin kanssa

Voi muuten masentaa :P

Hauskaa viikkoa kaikille!!!

Neenu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti