torstai 3. lokakuuta 2013

Ei niillä vaan ollu lomaa koskaan

Hiphei!

Mitä fiilikset ? Mun koe viikko on ohi! 7 raskasta koetta takana ja yhdestäkään ei voinut sanoa että olipas helppo... Oon kuitenkin itsestäni jo ylpeä vaikka kokeen arvosanat saadaankin vasta tossa loppukuusta, sillä mä oon joka kokeeseen lukenut koko koe alueen ja tehnyt hurjia mind map:pejä jotta asiat menis jakeluun! :)

Lisäks oriflame on jäänyt ihan koko koeviikon varjoon joten nyt mä pinnistän! :) Lisäks kuntoilu motivaatio nousee taas kun stressi laskee ja aikaa on enemmän :)

Viime viikko on siis mennyt nukkumiseen ja lukemiseen... Päivän asukuvia on ihan turha edes harkita sillä oon mennyt huppari-lökäri linjalla koko viikon, peiliin vilkaisematta! No mutta tänään kävin nopeasti sokoksen 3+1 päivillä ja lisäksi viime viikolla tuli myös oriflame tilauskin ! Kovasti odotan syyslomaa sillä olis tarkotus Timon kanssa viettää laatuaikaa muualla kun kotiympyröissä, siitä myöhemmin sitten lisää :)

Viime viikon perjantaina fiilistelin kynttilänvalossa ja siivoilin nyt on kämppä siisti ja voi vaan oleskella ! Nyt joitain kuvia !!!

Taustalla edesmennyt hevoseni ja tuo jääkarhu somiste on Partyliten äidin rakkaus. Se on ihan mun suosikkeja

Jääkarhut hyppii nenille nyt joka kuvassa, mutta innostuin tänään lakkaamaan kynsiäni uusilla tuotteilla 


Oriflame tilauksessa mukaan tarttui uudet meikkisudit, hinta oli vain 9,90€ ja oon ihan rakastunut jo !
Lisäksi tilasin oriflamelta uuden meikin alus voiteen pilkkahintaan 5,90€ Ei ainakaan vielä moittimista ;) 

Huomenna alkaa mun easy biisi jakso! Lisäks on perjantain ja Essin kanssa lupasin tehdä tortilloi ja käväisenpä taas 3+1 päivillä jos eräs takki eksyis mun matkaan ;) Viikonloppuna lisää kuulumisia !!!

- Nennu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti