sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Miksi kaikki kaunis katoaa?

Heissan !

Viikonloppu alkaa todellakin olla loppu... Huomenna pirteänä taas kouluun :) No mulla tuntuu olevan virtaa vaikka muille jakaa joten ihan kiva taas palata takasin normaaliin koulu arkeen. Viikonloppu on sinällään ollut melko rauhallinen, perjantaina värjäilin itse omat kulmani, lauantaina oltiin Timon kanssa syömässä äitin tekemää hyvää ruokaa ja tänään käytiin Kallossa ja katsellaan vielä leffaa :)

Ajattelin tehdä teille postauksen tosiaan mun perjantai-illan kohokohdasta :D Käväsin siis Sokoksen 3+1 päivillä ja mukaan tarttui Refecto cil- pakkaus, hintaa tällä paketilla oli siis 9,90€. Mun kulmakarvat on luonnostaan ihan super vaaleet ja siks päätin ostaa ton vaaleimman ruskeen sävyn, et jos värjäys menis pipariks olis mulla vielä mahdollisuudet näyttäytyä ulkoilmassa :) Homma oli melko yksinkertaista ja oon tyytyväinen lopputulokseen :) Kovasti haluisin muittenkin kulmille testat et miten sitä sit osais toiselle tehä? - Itelle ainakin oli suhteellisen helppoa! :)

Vasemmalla ylhällä - sekoitin kummastakin tuubista sopivasti väriä
Vasemmalla alhaalla- Kuva kun sain värin laitettua
ja keskellä kyseinen paketti
ja viimisenä oikealla kuva kulmistani valmiina :) 

Sitten tänään käytiin siellä Kallossa Timon kanssa ja nappailin muutaman kuvan :)) 
Päälleni heitin H&M:n farkut, Stadiumin valkoiset tennarit, neuleten ja nahkajakun sekä lämpimän huivin :) 










Tiistaina matkaankin parturiin, ihanaa!! ja huomenna ajattelin kirpaista pitkästä aikaa lenkille! :) Palataan asialle tiistaina ! Hauskaa viikkoa kaikille!! <3
Neenu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti