maanantai 21. lokakuuta 2013

Holiday is the best time

Hips ! :)

Hups mikä tauko taas tullut tässä postailussa ... Todellisuudessa, mun viime viikko oli kamalan pitkä ja masentava ! Tiistaina chillasin Sadun kanssa uimassa ja pakara jumpassa,  keskiviikkona pumpissa. Jonka jälkeen se alamäki alkoi eikä loppua tiemmä näy... Olen siis kipeänä... Pinnistin viimeiset kaksi koulupäivää hampaat irvessä kuumeen ja pahan olon äärirajoilla. Olon on edelleen nuhainen ja tympiintynyt... Millä oikeudella mä sairastan lomalla ?
weheartit.com


No onneks perjantaina oli kaverin 30- vuotis synttärit, tosin muut lillu paljussa kun mä pärskein nuhaisena. Joten mulla jäi paljuilu väliin, mieltä onneks piristi cluedo voitto ;) Lauantaina sainkin viettää laatu aikaa Timon kanssa shoppailemassa ja saunassa :) Sunnuntaina syötiin itsemme ihan täyteen ruokaa ja siivoiltiin!!! Vaikka siis oon ollut poissa salilta ja lenkki poluilta oon onneks saanut kaikkee kivaa puuhattua :)

Eilen tein oriflame tilauksen ja oon ihan fiiliksissä kun joulu tulee myös tuonne oriflameen (= Saan myös kohta alkaa fiilistellä joulua, nyt kaikki jotka tuntee mua yhtään on hämillään että MINÄ hehkutan joulusta :D Todellakin MINÄ hehkutan joulusta, se on merkki siitä että aletaan mennä kohti kesää;) Lisäks saan paljon kynttilöitä, valoja ja ostella lahjoja :) Ja toivottaasti saan myös järjestellä oriflame kutsuja joissa näkyy Joulu ;)
weheartit.com

Huomenna suunnaksi Naantali ;) Siitä lisää loppuviikosta :) Ehkä myös enemmän kuvia! :-) Hauskaa lomaviikkoa kaikille! :)

Neenu

2 kommenttia:

  1. Kumpa itsekin saisin motivaatiota urheiluun, olisi ihanaa olla todella sporttinen ja laihakin myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä motivaatio löytyy kaikkien ihanasta arjesta:)

      Poista