torstai 12. syyskuuta 2013

Oriflame BB-voide esittely

Hips!

Viikonloppuna lupailin tehdä postausta mun uudesta Oriflamen BB-voiteesta jonka sain tossa noin kuukaus sitten.
Oon tuotetta nyt testaillut aika tarkkaan sen neljä viikkoa ja BB-voiteita mulla on nyt ollu kolmea eri merkkiä. Oon löytänyt tästä oriflamen 5- in -1 BB- voiteesta itselleni lähes täydellisen sävyn ja oon tosi tyytyväinen tuotteeseen. Ihosta tulee miellyttävän pehmeä ja luonnollinen tuon voiteen jälkeen ja tuote on helppo levittää jo pelkästään juosevutensa vuoksi.
Aluksi mietei, että saan olla koko ajan ostamassa uutta tuubia, kun tuon on vain 30ml, mutta tuote on todella riittoisaa.

BB-voidetta tilatessani silmiini pisti lupaus siitä, että tuote peittää ihon pienet virheet ja kosteuttaa myös koko päivän, näin asia todella on. Laitoin muutaman kuvan tuotteen käytöstä ja lopputuloksesta omalla iholla.
Voiteen sävyt ovat melko vaaleat ja itselläni onkin tuo tummin eli medium, en ole itse kovin kalpea, mutta en mikään tummakaan.

Mennään nyt niihin kuviin, sillä kuvathan kertovat enemmän kuin tuhat sanaa ;) Ootteko te jo kokeillu BB-voidetta mitäs pidätte ? =)

BB-cream - oriflame

Medium

Ennen

Jälkeen

Levitin tuotteen tuolla meikkisudilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti