maanantai 11. marraskuuta 2013

How I Can Be Happy?



Tänään on taas ollut niitä maanantaita joista en voi sanoa pitäväni! Joskus joku itseä suurempi voima vaan paiskoo niin päin seinään. Ensimmäiset liukkaat kelit oli aamulla ja se kylmyys iski nuolen lailla mun kroppaan...
Tässä kohtaa kun elämä koettelee on pakko miettiä miksi en ole onnellinen? Ja koska ajattelen asioita nurin päin aloin miettiä mistä olen onnellinen ? Yllätin äsken itseni katsomasta erilaiset äidit ohjelmaa jossa kerrotiin Emilian vauvan odotuksesta syömishäiriön kourissa. Emilia siis kirjoittaa kaksplussalla Mutsison- blogia joka on musta ihan huippu, mukana myös oriflamea ;) Siinä kun ohjelmaa katselin niin aloin ajatella miten arkikin on osa onnellisuutta.
Tässä siis mun onnelliset asiat!



Olen onnellinen ystävistäni! Ystävien kanssa on pitkä historia ja paljon asioita koettu ja nähty! Paljon muistoja niin hyviä kuin huonojakin. Elämä olisi melko synkkää ilman ystäviäni jotka ovat aivan ihania! :)



Perhe tekee mut onnelliseksi! :) Joskus varmaan itse rakennettu perhe, mutta oma perhe on aina osa mun onnellisuutta!

Oma koti, meri, kesä ja aurinko! Yhdessä kuvassa kolme merkittävää asiaa joka tekee minut onnelliseksi.

Juhlat tekee mut onnelliseksi. Mikään ei ole ihanampaa kuin juhlistaa arjen pikkuisia asioita tärkeiden ihmisten kanssa hyvässä yhteishengessä!

Erityisen onnelliseski mut tekee myös mun ihan mahtava poikaystävä, jonka kanssa oon viettänyt kohta ihanimman ja rikkaimman vuoteni! :) Ollaan koettu ihan hurjan paljon lyhyessä ajassa enkä kadu päivääkään !


Tälläistä päivitystä tänään! Huomenna luvassa oriflame tilaisuus ja kotiin saavunkin vasta keskiviikkona! :) Keskiviikona kova tohina Essin kanssa. Meillä on siis omat oriflame kutsut torstaina josta teen kokonaan omaan päivityksen!!! Loppu viikolla koitan kasata Esko päivitystä ja oriflame päivityskin varmaan tulee jossain välissä ja ja ja :) Pian on joulu! <3
Nyt hyvää yötä hanipööt !

<3: Neenu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti