keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Joulu fiiliksissä!

Kukkuuu!

Hipssansaa! Mulla on ihan joulufiilikset! En ole edelleenkään jouluihminen mut kai ihmiset sit vaan voi muuttua! :)

Aattelin tehdä päivityksen mun joululahja toiveista! :D Nää osa ampuu todellakin ihan yli mut hei kai mä nyt saan elää unelmassa :D Musta joululahjoja on ihan super ihanaa shoppailla ja niitä on kiva paketoida ja antaa, toki myös availla :D Kavereilta saa ylensä aina parhaat lahjat ne viittii aina hiukan hassutella ja vuoden aikana yhdessä koetut asiat heijastuu myös lahjoista ! :)

No mutta tässä siis mun unelma lahjoja! :)

Haluisin ehdottomasti sodastreamin! Erityisesti varmaan sen Limen ja veden vuoksi! :) 

Tää uus Guess:in laukku kummittelee jokaisessa kaupassa! Se on niin ihana!! 

Oon elämäni aikana jonkun veran matkustellut ja Dubaihin haluisin ihan ehdottomasti palata!

Täysikäsyys odottaa alkuvuodesta ja oma auto vois olla kiva :D Oon ihan ehdoton BMW fani ;) 

Ehdottomasti tarvisin sykemittarin, ja tyyllikkyyshän on valttia! :)

Mitäs te toivotte joulupukilta ? =) Lisäks tietty lahjakortit ja omatekoiset lahjat on musta ihania ! :) Joulu on ihanaa ja perhe ja ystävät ovat osa sitä <3

Hauskaa loppuviikkoa!!

<3: Neenu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti