tiistai 19. marraskuuta 2013

Kuulumisia!

Heippa!

Ja anteeks pitkä postaustauko! Kovalla kiireellä mennään kohti joulua! :-) Viime viikko oli melkoisen kiireinen oriflamen suhteen ! :) Järjestettiin Essin kanssa keskiviikkona meidän omat oriflame kutsut, jossa oli kivasti porukkaa ja hyvää tarjottavaa, toki myös saatiin arvontakin suoritettua. Tiistai kului asiakastilaisuudessa Porissa. Ihania tilaisuuksia molemmat! :)

Lisäksi viikkooni kuului keskiviikon ja perjantain kampaaja työt :D Hah! Ei musta kampaaja ole tulossa mutta perjantaina vedin oman tukkani mokan sävyisellä ruskealla ja poikaystävi sisko sai uuden värisen tukan keskiviikkona. Perjantaina pääsin pitkästä aikaa Hyvinvointi center:iin ja Minnan ihanaan ihonpuhdistukseen. Mun iho on todella herkillä kun talvi alkaa tulemaan ja ilmat viilenee.

Mulla on nyt suunnitelmissa tehdä se Esko postauks kunhan vaan ehdin pikkusta kuvailemaan! Lisäksi ajattelin tehdä ihonhoidostani ja tästä mun tukka pehkostani! Toivon saavani teiltä vinkkejän miten elvyttää mun tukkaani !!! ja toki myös miten itse hoidatte ihoanne : - )

Postaus vailla kuvia hmmh... no on mulla sentään kuva meidän joulukuusesta! Toki tuo kuusi lähtee vielä hetkeksi kaappiin ellei Esko ole tehnyt tänään selvää siitä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti