sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Sellainen olen ollut!

Heippa!

Katselin tuossa vanhoja kuvia itsestäni ja mun on ihan pakko jakaa tää myös teille :) Vuorossa siis jäätävä kuvapostaus pläjäys musta! :)

Kuva on otettu siis Dubaista vuonna 2006, tukka tyyli ihan mahtava polkka tukka :D 

Kuvassa rakas vaihtari siskoni meksikosta ja minä. Kuva on vuodelta 2011, olin just vasta saanut silmälasit ja tukan kanssa taas jotain ongelmia :D 

Lyhyt tukka ja ponnari (Y) Tämäkin kuva on vuodelta 2011, mutta alkuvuodesta


                                                          

Kuva vuodelta 2012 alkuvuodesta


Elokuu 2012

Huikee lisätukka :) 

Eka vuosi lukiossa :) 

Marraskuu 2012

Blondi:D

Tammikuu 2013

Tässä vielä loppuhuipentuma kun olen neljän vanha

Huhtikuu 2013

Kesä 2013

Ootteko ite koskaan kattonu kuinka paljon ootte muutunut viime vuosina ? =) Mulla lähinnä siiis tukan väri vaihtuu tai silmälasit :) Tarkotus olis vielä illalla postata oriflame postaus joten nyt vaan kaikki kuulolla :) 

<3 Neenu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti